Karin

vart tog min tvättid vägen?

Publicerad 2010-11-24 18:25:30 i Allmänt,

Jag skyndade mig från skolan för att köpa gasquebiljett och byta skor, hoppade över ett viktigt möte och ägnade ett tag åt att samla ihop all smutstvätt, åkte ner till tvättstugan glad över att ÄNTLIGEN få rena kläder.
Men vad händer, jo, jag kommer inte in i tvättstugan med min nyckel??? Vad i helvete! Åker upp och kollar den flashiga datorn vi har i entrén där man bokar tvättid och inser att tvättiden jag trodde att jag bokat idag tydligen inte alls är bokad för mig utan är upptagen. Dessutom finns ingen tvättid förens på söndag! Förbannelse! Jag blev så arg!! Tur att jag köpte nya underkläder idag...
Jag tröstade mig istället med pepparkakor och glögg medan jag nu sitter och söker litteratur till min uppsats. Yey!
Hittade förresten en bild på Robert och Maja som de tog i smyg med min dator så här får ni för det!

Kommentarer

Postat av: Robert

Publicerad 2010-11-27 19:19:03

Snyggt! och tack så mycket för en smickrande bild på världens vida web.

Postat av: Karin

Publicerad 2010-11-27 21:05:38

varsågod, tar man sig friheten att busa så få man vara beredd på följderna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela