Karin

när alla är konstiga

Publicerad 2010-11-21 21:25:15 i Allmänt,

Idag känns alla väldans frånvarande. Ingen som riktigt svarar på frågor, lyssnar på vad jag säger och bara försvinner bort som i en grå dimma. Då blir allt tråkigt, när det inte känns som att någon bryr sig. Och jag vill bara ha någon att prata med och få en kram av!

Jag har spenderat helgen med kusinbesök, vansinnesåkning i slottsbacken på sopsäck, pepparkaksbak, mysfika, filmtittning, tjejmiddag med drinkar på slattar och prat halva natten, frukostdejt, spaning på stan och promenad i snön.
Det har varit en bra helg ända till när det blev söndag kväll, söndag kvällar är sällan kul.. jag ska krya ner i sängen med en fin film och se om det blir bra slut trots allt!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-11-21 22:03:16

Nämen vad kul!! Vilket fint bygge ni gjort, gillar pip-rense- vindkraftverken!!! Åh, så känner jag ganska ofta också! Ring om du vill!! Kram!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela