Karin

Återbjudningar

Publicerad 2010-11-27 17:48:10 i Allmänt,

Igår var det Återbjudningsdags för hembjudningarna under småttingveckorna. Då vi trodde att vi skulle på middag hos en professor men istället blev bortrövade med förbundna ögon och utrustade med grogg på petflaska och sprang runt i Uppsala utklädda till cheerleaders skrikandes hejjaramsor för ett baseball lag hela kvällen, sen slutade allt på kåren som ett enda stort härj. Igår skulle vi alltså bjuda igen till stockholm spartans, denna gång var temat zombies. Jag tror nästan det var vildare denna gång än förra, hur det nu är ens möjligt att kunna vara det?
Att blanda shots är kul när de lägger sig i olika lager och ser häftiga ut.
Jag kom hem.
Till slut. I morse hittade jag en clementin invirad i tejp i min väska och det luktade öl i min vaselinburk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela