Karin

8 mars 2009

Publicerad 2009-03-08 22:12:33 i Allmänt,

Nu har jag äntligen lyckats göra nån form av makeover på min blogg så nu behöver jag inte skämmas för den längre. Jag är ganska nöjd, i varje fall med tanke på att jag inte är nån hjältinna gällande sånt här med koder o html och allt vad det heter !

Dagen idag har jag ägnat åt pyssel i olika former, har lyckats tillverka flera gulliga små kort att skicka till fina vänner. Det är så mysigt att få och skicka brev tycker jag.  Det blev även en löprunda i solen när det äntligen slutade regna, jättegod middag och lite tvättande. En ganska bra dag faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-10 22:30:23

Åååh, vilken fin blogg du har. C'est la spectaculaire!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela