Karin

19 mars 2009

Publicerad 2009-03-19 17:23:23 i Allmänt,

Min blogg är ganska töntig. Fast jag jobbar på det. Eller just nu jobbar jag med den andra delen av hemtentan. Egentligen går det inte så bra, jag har bara ont i huvudet, och orkar inte essä-skriva om Dante, liturgi (?), paragone, Wagner... und so weiter. Mitt mål med den här bloggen är helt enkelt att den ska bli bättre (fler inlägg), vilket jag själv ändå tycker jag är på god väg med.

Idag lyser solen igen.  Det är nästan lite varmt och man kan sitta balkongen, det gör mig glad.


Såhär ser det ut när jag försöker mig på att skriva en kulturell hemtenta.
Världens snyggaste röda bricka med vita prickar har jag i varje fall!

Åter till kulturhistorien

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-04-01 00:53:52

vad hände med många inlägg?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela