Karin

18 mars 2009

Publicerad 2009-03-18 17:14:53 i Allmänt,

Nu så är jag klar med den första delen i hemtentan, en 24-timmars hemtenta. Skönt! Nu blir det lite vila innan det är dags att ta itu med nästa del. Känns lite jobbigt att vara tvungen att sitta inne och bara pluggapluggaplugga när vårsolen lyser och värmer lite ute. Kursen jag läser är riktigt kul, just nu handlar det om alla konstarters historia från antiken till idag. Väldigt mycket på en gång men å andra sidan lärorikt och intressant.

Jag går på en väldigt fin skola faktiskt, som en liten rosa borg är den. Såhär fin var den igår i vårsolen.

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-03-19 14:03:45

Jojo, visst vet jag att du har en blogg! Fast du har ju inte skrivit har pa aslanga ju... men okey, lova skriva sa lovar jag lasa. Du far garna komma hit, vf aker du inte med den andra? Har du mkt plugg da? Du kan fa skriva brev till mig om du vill, men endast pa franska! Sa kan jag svra pa franska. Och libaneserna var inte libaneser larde Wiktor mig, dom ar libyer! Och dom har flyttat till studios nu alla 8, fast ngr ar fortfarand ei samma klass och ikvall ska vi festa med dom! Det ar skoj!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela