Karin

bloggdesign

Publicerad 2009-12-21 21:18:11 i Allmänt,

Min blogg är verkligen inte vacker. Inte ett dugg. Den är riktigt megaful om jag får säga det själv. Det här med bloggdesign, alltså pill med html-koder och annat hit och dit är verkligen inget för mig. Jag har verkligen inte tålamod för sånt. Jag tror verkligen jag skulle kunna klura ihop nåt tjusigt, men det var just det där med tålamod som jag inte har så gott om alltid.
En annan dag eller att anant år möjligen, tills dess får vi leva med det såhär!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-22 11:44:14

fint karin!!! =)

Postat av: Anton

Publicerad 2009-12-22 13:35:27

har ni gularutiga förkläden på ditt jobb karin?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela