Karin

ut o resa

Publicerad 2007-06-24 22:25:31 i Allmänt,

Idag har jag myst på himpan med Emma o Catrin. Det var trevligt men sen blev det kallt. Då åkte Catrin och jag till henne och planerade vår höst. Kanske vi ska ta och åka jorden runt?! Förslagen är många men vi hittade massa spännande saker. Dags att ta tag i saken ordentligt!

Inget Peace & Love blir det dock.. vi var så klantiga och köpte inga biljetter i tid! Fy skam. Förbannelse över det! Hm, undrar om jag lyckas ta ledigt så jag kommer till Arvika... vill vill vill!!
Nu lär det bli en tripp till skåne o min kära vän i varje fall till helgen. Inte illa det! Kanske hinner med en tripp till Syrsan också i veckan om jag får med mej nån kuling :) För o fira min frihet så att säga. Det ska bli underbart!

Men först och främst nu; Sova!

image7

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2007-06-24 22:56:34

Vad sägs om Helsingör vännen min? Låt oss ladda upp med öl och vin i grannlandet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela