Karin

rea-kap

Publicerad 2007-06-18 21:31:11 i Allmänt,

Idag för första gången på jag vet inte när så har jag shoppat kläder. Det var kul. lyckades med några riktiga kap!
2 par byxor, ett par grå o ett par lila, mycket tjusigt! Och en vit blus med blåa små blommor. För en mycket överkomlig summa. YIHOO det var kul!
Måste få tag på min kreta-hemkomling snart. Det var ju massa månader sen vi sågs..
Har ätit jordgubbar o mjölk nyss så nu kan jag sova sött.
Satt och tittade på några gamla o nya kort.. hittade detta från Jukola förra sommaren när vi satt o myste på kvällen och sen en mysbild från forbonden där jag jobbade i vintras..


image2

image3

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2007-06-24 18:35:33

Måste bara kommentera er fina midsommarstång! Jättefin! Första midsommarn ja firade utan stång. Inte bra, det blir ett måste till nästa år! och små grodorna...
kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela