Karin

Nu är det bokat! Se upp världen, nu kommer jag på ett litet ärevarv!

Publicerad 2007-07-17 15:58:43 i Allmänt,

Jihoo jippi yey!

Igår köpte Catrin och jag våra biljetter. Jerry ska fixa så fort som möjligt.
Nu är vi på väg. Nu bär det av!

Svea Rike, kära fosterland > Sydney
Ta oss på nåt sätt till Cairns och hinna se så mycket som möjligt på vägen...
Cairns > Singapore
Förflytta oss genom skogar, över turkosa vatten, på vägar & stigar, till fots, ro en båt, bada på paradisstränder.. vad vet jag, på nåt sätt ska vi genom Malaysia och Thailand till Kambodja och leka i Baloo's och Mowgli's djungel.
Bangkok > Hem

Hoppas på många äventyr, spännande platser och mycket glädje på vägen!
Här kommer vi.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2007-07-17 22:53:52

Min Gud, det är sanning, det är verklighet. Såå häftigt. Jag ler för dig, jag ler för er. När?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela