Karin

jag ser frihetens ljus. långt där borta

Publicerad 2007-07-07 17:50:49 i Allmänt,

Vart tog min sommar vägen? Då man inte vet vilken dag det är, vilken dag som är den ena elelr den andra och livet är sådär alldeles underbart. Någonstans försvann det. Där bakom skärmen, som en av teknikerkillarna sa till mej igår: "jaha så du får dendär snygga skärmbrännan alltså?". Han var trevlig, dagen var ännu morgon, solen lyste och det var varmt. En härlig sommarlovsmogon kunde det ha varit. MEN det var fredag kl 7.15, vi stog på en grusplan i Trosa och jag var trött trött trött. Gick upp 5.30 denna morgon för att åka hemifrån 6.10, humant?
Men nu ser jag ljuset. Jag tog tag i det igår och sa upp mej. YEY! I höst blir det resa av, planeringen pågår för fullt,  det ska bli kul kul kul =)
Det är slitigt, jag hinner knappt med mitt liv, eller det gör jag inte. Som denna vecka har ajg snittat att vara hemifrån sådär 11 timmar om dagen och ajg går ju upp så förjevligt tidigt att jag är sjukt trött när jag kommer hem. Så jag förstår mina vänner om ni nästan gett upp mig...
Det är ju extra irriterande sen när vädret är piss de få dagar man är ledig! Och så har ajg inget att göra då till råga på allt. Så illa så det finns knappt. Ska spela lite piano o gitarr nu och roa mej!


I morrn kommer en kär vän hem, känns underbart ! Jag är så glad. Jag saknar din person helt enkelt, för att du är den du är. Det glädjer mig.
 image17



Pricken, käre voffsing. Vi måste hitta dej. Men hur?
Måste ta tag i detta, Husse&Matte. För vi vet ju att du lever än,
du var ju där på färgargården. Var är du nu?
Jekla komun , ordning & lagar.
Ska prata med min byggarvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela