Karin

hard work, hard work

Publicerad 2007-07-19 11:13:06 i Allmänt,

image44

Jag får inget gjort, jag orkar inte koncentrera mig. Siffror hit, siffror dit.
Åh, tack. Jag är välkommen tillbaka. Gracias. Peut-être je telephonerai , mais je crois que je vais aller au nord du Suède pour travail avec quelque choose plus interesant que ca que je fais ici.
Mais si je telephonerai, c'est parce que j'ai un grand besoin de monnaie.. Au revoir!


Nerräkning eller nåt en grå & trist dag: (nåt msåte man ju roa sig med..)
Om 1 dag är det helg, åka till Syrsan o leka sommarlov?
Om 9 dar bär det av till Skanör för chill, bad, sol & leva livet!
Om 14 dar bär det av till Bruksvallarna o fjällorienteringen för att kuta med mamma!
Om 26 slutar jag jobbet :)
Om 27 dar åker vi till Tyskland. yey!
Om 45 dar börjar det nya äventyret =)


Igår var vi på utebion. Det var chill med nyplockade hallon, filtar, människor jag tycker om.. Sommar helt enkelt. Happy feet visades, den var kul! Dock inte lika lätt att gå upp när klockan ringde i morse, men sånt får man ta helt enkelt om man ska få ha kul i livet, OCH DET VILL MAN JU!
HUA jag är mörkrädd, tycker inte om att vara ensam hemma i mörkret, speciellt inte att komma hem när inte en enda lampa är släckt och det blåser så det knakar i väggarna.. iiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela