Karin

Chai-thé

Publicerad 2007-07-26 21:19:21 i Allmänt,

De sekunder som gått kommer aldrig igen


Idag är jag trötter. Det blev en lång kväll igår men det var heltrevligt så det kompenserade lätt upp det. Sena fikastunder är aldrig fel! Chai-thé är fina grejer det. Världens bar och ljumma sommarkvällar likaså.
I morgon ska bär det av på en liten tripp till Uppsala på möte. Allt för att jag ska få gå upp tidigt på morgonen. Men det ska jag allt kunna utstå för sen har jag semester, tjohoo !
Det ska hinnas med mycket på en vecka. Ska fara halva Sverige runt, från mitten till söder till norr. Först lite slappa dagar i Skanör och sen lagom när man blivit en riktig slacker så åker mamma och jag till Funäsdalen och springer upp och ner för fjällen. Ska hinna med att träffa Lina och Johan på vägen också.
När jag kommer hem är det inte långt kvar innan vi drar ut på rövartåg. Lite partaj, en tysklandresa, packa lite, nån sväng till Syrsan, vinka av alla vänner som flyttar och sen drar vi =)
JIPPIHOO KÖP EN KO!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2007-07-26 22:25:20

Puck, borde verkligen ringa... attsikens, är så trött. Men asch, ringer väl då då

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela