Karin

Av samma skrot och korn

Publicerad 2007-07-02 22:20:47 i Allmänt,

image14
De senaste dagarna har jag besökt denna underbara vän. Det var som ett barnkals mest hela tiden. Bara att vi inte drack saft..
Det var bra allt tur att det var du som gömde dig där bakom dörren den där eftermiddagen i februari. För tänk om vi aldrig träffats? Det hade varit jekla synd. Du är bra gó ska du veta och jag tycker om dej till max.

Dagarna i Lund kan sammanfattas med: Vi gjorde några små turnéer och försökte rocka loss, med delade resultat.. vi är ju så röjjiga så alla blir utom sig. (här är man självgod som attsingen..). Frågan är egentligen vem som har roligast; vi eller alla andra?
Sen kan man spela sms-roulette, bygga på så den något suspekta härvan blir ännu mer smaskig/större...(det där är galet),skratta så magen kniper ihop, ha lite damp en kvart, bråka i sömnen och äta sommarmiddag på balkongen och nästan frysa ihjäl.
Med dej blir allt kul helt enkelt!

Hoppas nu att det blir nåt Arvika av för min del, vore toppen toppen HEJ så kul!

För nog är vi lite av samma skrot och korn...

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2007-07-03 15:15:19

Skickar så mycket kärlek så att det nästan gör ont! Vilken fantastisk bild, hehe, kan konsten att visa mig från min bästa sida! Arvika ja, och semestern däromkring... hm, en enda röra. Men kom till Arvika med mig kära vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Karin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela